Sa glazbenim odgojem i obrazovanjem potrebno je krenuti što ranije te početi razvijati interes i ljubav djeteta prema glazbi.
Važnost muziciranja, praktične tehnike koje se lako mogu primijeniti u grupi djece predškolske dobi, poboljšanje učiteljeve muzikalnosti.
Korištenje glazbe u svojoj svakodnevnoj rutini
Važnost praćenja i osluškivanja djetetove individualnosti radi što boljeg razvoja i unaprjeđenja njegovih glazbenih sposobnosti.
Razvoj djetetove kreativnosti i mašte spontanim stvaranjem glazbe putem improvizacije.
Raznovrsne metodičke igre i priče kojima se djeci pruža spontana mogućnost izražavanja i pravo na izbor bez straha od pogreške jer primarni cilj glazbene naobrazbe nije profesionalizam.
Dijete koje istražuje, improvizira i samostalno konstruira znanja putem igre.
Kreiranje kvalitetnog i poticajnog glazbenog okruženja djeteta.
"Učiti glazbu i pjevanje u školi na način da to nije mučenje nego radost za učenika; usaditi mu žeđ za finom glazbom, žeđ koja će trajati cijeli život."
Zoltan Kodaly
"Učiti dijete instrumentu bez prethodnog pripremnog treninga i bez razvijanja pjevanja, čitanja i diktiranja do najviše razine uz sviranje znači graditi na pijesku."
Zoltan Kodaly