U sklopu 19. Tjedna cjeloživotnog učenja, naša škola organizira stručni skup pod nazivom „Učenje bez granica - inovativne prakse u nastavi i obrazovanju“, koji će se održati 3. listopada 2025. godine s početkom u 14:00 sati.
Događaj je zamišljen kao mjesto okupljanja odgojno-obrazovnih djelatnika različitih profila, s ciljem razmjene znanja, iskustava i primjera dobre prakse. Program će se provoditi u hibridnom formatu, što znači da će dio predavača biti prisutan uživo u školi, dok će se dio uključiti online. Time se osigurava dostupnost i uključivanje sudionika iz različitih županija, što doprinosi širenju i razmjeni stručnih iskustava na nacionalnoj razini.
Program događaja obuhvaća predavanja i radionice usmjerene na aktualne teme u području odgoja i obrazovanja:
• „Timsko planiranje izvedbenog kurikula“, Suzana Mikulić, dipl. oec., Ivan Režić, dipl. oec. (Ekonomska i upravna škola Split)
• „Daktilografija u modularnoj nastavi“, Davorka Demo, dipl. oec. (Srednja škola Biograd na Moru)
• „Suradnja nastavnika u modularnoj nastavi“, Anita Grbić, mag. oec. (Ekonomska i trgovačka škola Dubrovnik);
• „PoMoZi Da“ - program mentalnozdravstvenog opismenjavanja odgojno-obrazovnih djelatnika, Biljana Ilkoski, dipl. oec. (Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar)
• „Dominantni nastavni sustavi u modularnoj nastavi“, Nada Ratković, mag. oec. (Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj)
• „Digitalni alati u službi književnosti - novi načini interpretacije“, Sanja Balić, prof. hrvatskog jezika i književnosti i engleskog jezika i književnosti
• „Micro-learning i prilagodljivo učenje“, Vanda Parunov, mag. oec. (Komercijalno-trgovačka škola Split)
• „Tko se boji kritičkog mišljenja još?“, Ivana Čota, mag. croat. et ital., Marija Istenić, univ. spec. oec. (Komercijalno-trgovačka škola Split)
Cilj događaja je potaknuti razmjenu iskustava među nastavnicima iz različitih županija, unaprijediti stručne kompetencije sudionika te promovirati cjeloživotno učenje kao temelj profesionalnog i osobnog razvoja.
Organizacijom ovog događaja želimo istaknuti važnost cjeloživotnog učenja kao procesa koji nema granica i koji pridonosi profesionalnom i osobnom rastu nastavnika, a time i kvaliteti obrazovanja u cjelini.