Izrada Power point prezentacije
06.04.2023
Kamo nakon osnovne škole?
06.04.2023

Radionica na temu: Knjigovodstvo na računalu (uz korištenje knjigovodstvenog softvera)

Mjesto

Slatina

Naziv događanja:

Radionica na temu: Knjigovodstvo na računalu (uz korištenje knjigovodstvenog softvera)

Datum i vrijeme događanja:

17.04.2023

15:00h – 21:00h

Prostor odvijanja događanja:

Učionica POU Slatina
Šetalište J. Burgera 1, Slatina
Slatina

Opis događanja:

Radionica 1.
NAZIV RADIONICE KNJIGOVODSTVO NA RAČUNALU (uz korištenje knjigovodstvenog softvera)
Otvaranje poslovnih knjiga i evidencija promjena u poslovanju korištenjem aplikacijskog softvera
Kvalifikacija nastavnika koji sudjeluju u realizaciji radionice Željko Milnović, razina 7.1 HKO-a (300 ECTS), nastavnik ekonomske skupine predmeta

Broj sati 6 (sunčanih)
Cilj (opis) radionice Cilj radionice je polaznicima omogućiti ponavljanje i uvježbavanje stečenih znanja i vještina potrebnih za provjeravanje ispravnosti zaprimljene dokumentacije, provođenje knjiženja na osnovu knjigovodstvenih isprava te obrađivanje knjigovodstvenih i računovodstvenih podatka korištenjem knjigovodstvenog softvera uz primjenu ergonomskih načela u uredskom poslovanju. Pri obavljanju navedenih aktivnosti polaznici će poštivati standarde u zaštiti i čuvanju povjerljivih podataka u svom području rada, kao i osobnih podataka, stranaka, klijenata, kupaca, dobavljača i poslovnih partnera.
Ključni pojmovi otvaranje poslovnih knjiga u knjigovodstvenom softveru, evidencija promjena u poslovanju korištenjem knjigovodstvenog softvera, ergonomska načela u uredskom poslovanju
Oblici učenja temeljenog na radu Učenje temeljeno na radu integrirano je u modul kroz simulaciju problemskih zadataka iz poslovnog okruženja i provodi se u specijaliziranoj učionici ustanove uz korištenje knjigovodstvenog softvera. Polaznik samostalno na računalu uz korištenje knjigovodstvenog softvera rješava situacijske zadatke koji se temelje na primjerima iz poslovne prakse. Nastavnik zadaje stvarnu situaciju, a polaznik koristeći se stečenim znanjem i vještinama, rješava zadani zadatak.
Specifična nastavna sredstva potrebna za realizaciju radionice Za realizaciju nastave koristi se:
1. Knjigovodstveni softver
2. Popratna poslovna dokumentacija
Radi se o Integriranom računovodstvenom paketu ARTSoft ©, koji se sastoji od brojnih programskih modula koji su međusobno povezani i funkcioniraju kao cijelina. ARTSoft © je programski paket pisan za WINDOWS platforme i radi na svim WINDOWS platformama. Program je jednostavan za rad, koristi sve blagodati WINDOWS okruženja; a naši polaznici koristili su ovaj knjigovodstveni program u učenju temeljenom na radu, isključivo uživo u našoj specijaliziranoj učionici.
Ishodi učenja
1. raščlaniti stavke bilance kao početna stanja u glavnoj knjizi
2. provesti otvaranje početnih stanja korištenjem aplikacijskog softvera
3. provesti otvaranje osnovnih i pomoćnih poslovnih knjiga korištenjem aplikacijskog softvera
4. evidentirati promjene u poslovanju u skladu sa zakonskim propisima i standardima računovodstvene struke primjenom aplikacijskog softvera
5. usporediti podatke u osnovnim i pomoćnim poslovnim knjigama korištenjem aplikacijskog softvera

Dominantni nastavni sustav je učenje temeljeno na radu. Polaznik rješava kraće zadatke u kontroliranim uvjetima u kojima na temelju dobivene dokumentacije evidentira promjene vezane uz otvaranje početnih stanja, otvaranje osnovnih i pomoćnih poslovnih knjiga te promjene na temeljnim računovodstvenim kategorijama korištenjem knjigovodstvenog softvera, a nastavnik daje povratnu informaciju o uspješnosti rješavanja. Na samom kraju, polaznik dobiva poslovnu dokumentaciju temeljenu na stvarnoj poslovnoj situaciji te samostalno otvara početna stanja, osnovne i pomoćne poslovne knjige te evidentira promjene i uspoređuje stanja na temeljnim računovodstvenim kategorijama korištenjem knjigovodstvenog softvera u skladu sa zakonskim propisima i ergonomskim načelima u uredskom poslovanju čime dokazuje uspješnost realizacije ishoda učenja ovog skupa.
Nastavne cjeline/teme
radionice 1. Otvaranje poslovnih knjiga u knjigovodstvenom softveru
2. Evidencija promjena u poslovanju korištenjem knjigovodstvenog softvera
3. Ergonomska načela u uredskom poslovanju
Načini i primjer vrjednovanja skupa ishoda učenja
Opis radne situacije i/ili projektnog zadatka: Na temelju simulacije poslovanja trgovačkog društva i zaprimljene/izrađene poslovne dokumentacije polaznik evidentira promjene u poslovanju u knjigovodstvenom softveru.
Zadatak: Polaznik dobiva početnu bilancu nekog trgovačkog društva na temelju koje otvara početna stanja i potrebne poslovne knjige korištenjem knjigovodstvenog softvera. Polaznik evidentira promjene u poslovanju na temelju vjerodostojne dokumentacije u skladu sa zakonskim propisima i standardima računovodstvene struke te uspoređuje podatke u osnovnim i pomoćnim poslovnim knjigama korištenjem knjigovodstvenog softvera. Izrađene temeljnice za knjiženje polaznik ispisuje i/ili u digitalnom obliku pohranjuje na e-portfolio.
Vrednovanje: Pomoću unaprijed definiranih kriterija za elemente vrednovanja (otvaranje početnih stanja, otvaranje poslovnih knjiga, evidencija promjena u poslovanju, usklađivanje podataka u osnovnim i pomoćnim poslovnim knjigama) vrednuje se izrađeni zadatak.

Organizator događanja:

Pučko otvoreno učilište Slatina

Kontakt za sve informacije oko događanja:

pou.slatina.obrazovanje@vt.t-com.hr
033 551 371