Svrha provedbe: omogućiti učenicima identificirati vlastiti stil komuniciranja, razlikovati različite stilove komuniciranja (pasivni, asertivni i agresivni stil) na konkretnim primjerima, prepoznati i navesti emocije koje se javljaju kod njih i kod drugih s obzirom na stil komuniciranja te primijeniti asertivnu poruku tj. asertivni način komuniciranja.
Cilj ove radionice jest da učenici prepoznaju prednosti asertivnog načina komuniciranja da bi se bolje prilagodili svijetu rada, te bez straha od autoriteta, odbačenosti ili razočaranja drugih mogli zauzeti za svoje želje i potrebe, poštujući pri tome želje i potrebe drugih. Smjer frizer i kozmetičar odabrani su iz razloga jer su to zanimanja u kojima će učenici biti u direktnom radu sa strankama te će se nerijetko naći u situacijama u kojima će njihova prava biti ugrožena, često će se susretati sa „teškim strankama“ gdje će morati ostati profesionalni. Stoga je cilj ove radionice kroz različite praktične primjere i zadatke, izvježbati navedene aktivnosti.
Organizator događanja:
HRVATSKI ZAVOD ZA ZAPOŠLJAVANJE, REGIONALNI URED VARAŽDIN