Radionica izrade bussines/poslovnog plana
03.06.2022
Međunarodni seminar Interakcije usmjerene na temu prema C. Ruth Cohn na temu: “Slušanje različitih. Kako TCI pomaže u rješavanju konflikata i osjećaja isključenosti”
15.06.2022

Digitalni marketing u strukovnim predmetima komercijalnog usmjerenja, radionice otvorene za javnost

Mjesto

Split

Naziv događanja:

Digitalni marketing u strukovnim predmetima komercijalnog usmjerenja, radionice otvorene za javnost

Datum i vrijeme događanja:

26.09.2022

17:00

Prostor odvijanja događanja:

Komercijalno-trgovačka škola Split
Matoševa 60
Split

Opis događanja:

Tjedan cjeloživotnog učenja posvetit ćemo implementaciji digitalnog marketinga u strukovne predmete komercijalnog usmjerenja. Kroz nekoliko sati otvorenih za javnost svim strukovnim profesorima ekonomskog usmjerenja Splitsko-dalmatinske županije dana 26. rujna 2022. u prostorijama Komercijalno-trgovačke škole Split objasnit ćemo povezanost marketinga i digitalne tehnologije te koliko je to važno za naše učenike i njihovo buduće poslovanje. U KTŠS Split naše učenike učimo kako izraditi marketinški plan. Marketinški miks (4P) čine product, price, place and promotion, odnosno proizvod, cijena, mjesto i promocija. To su ključni elementi uključeni u marketing robe ili usluge koji su u značajnoj interakciji jedni s drugima. S vremenom su prvotna 4 P proširena na 7 P-people, processes and physical evidence ( ljudi, procesi i fizički dokazi). Suvremeni marketing uključuje implementaciju digitalne tehnologije u svih 7 P, a naše učenike učimo kako to postići.
Potrošačko društvo danas je izbirljivo. Učenici trebaju osmisliti dobar proizvod za prodaju. Nakon odabira proizvoda potrebno je usredotočiti se na formiranje cijene. Treba voditi računa o globalnoj konkurentnosti, ali i ciljanoj skupini. Primjerice, određeni segment potrošača spreman je izdvojiti veći iznos novca za luksuzniji proizvod. Sve to upućuje na suvremenu promociju marketing miksa. Naše učenike moramo naučiti kako implementirati digitalni marketing u marketinški plan. Online promocija je nezaobilazna bilo da je riječ o lokalnoj ili globalnoj promociji. Na primjer, međunarodni marketing je izazov. To uključuje prelaženje mnogih granica i razumijevanje niza kulturoloških razlika. No, marketinške strategije izlaska na međunarodno tržište danas se uglavnom primjenjuju iz naslonjača kod kuće uz jednostavno korištenje prijenosnog računala. Vođenje globalne tvrtke s prijenosnog računala stvar je kreativnog razmišljanja. Cilj je doći do što većeg broja kupaca, stoga je početak svakog nastupa na tržištu izrada dobrog marketinškog plana. Prije svega, studenti trebaju odrediti ciljno tržište. Istraživanje konkurencije putem digitalnog marketinga može dati jasnu sliku potencijalnog tržišta. Digitalni marketing podrazumijeva istraživanje pomoću analitičkih alata kao što je Google Market Finder, koji radi na principu pretraživanja ključnih riječi, potražnje za određenim proizvodom. Na taj način označavaju se geografska područja koja su bogata pretragama po ključnim riječima. Bingov alat za istraživanje ključnih riječi pomaže nam da saznamo sve o konkurenciji na određenom geografskom području, a alat za web analizu pruža uvid u klijente na različitim geografskim lokacijama koji su posjetili našu web stranicu. Učenici su svjesni da se uz pomoć digitalnih alata lako stvara globalna baza kupaca određenog proizvoda. U okviru nastavnog predmeta Marketing učenici također uče da prilagođavanje e-trgovine međunarodnom tržištu uključuje ne samo prijevode na strane jezike, već i tzv. lokalizaciju. Lokalizacija se odnosi na "lokalni osjećaj", prilagođavanje potrebama lokalnih klijenata, lokalno oglašavanje. Potrebno je istražiti društvene mreže određenog lokalnog područja i brže širiti glas o proizvodu oglašavanjem na društvenim mrežama, primjerice korištenjem Business Meta Suite na Facebooku. Nastavnik kreira Facebook stranicu svog predmeta i učenike se potiče da je promoviraju pomoću digitalnih marketinških alata. Prikazno oglašavanje poboljšava vidljivost naše stranice u segmentu tržišta koji nam još nije poznat. Za posjetitelje koji su već posjetili našu web stranicu, potrebno je koristiti retargeting, na primjer putem newslettera e-poštom, kako bi ih potaknuli na povratak. Pozivajući se na 4P marketinškog miksa, sljedeće je mjesto. Mjesto uključuje izradu web stranice s integriranim sustavom plaćanja. Online poslovanje uključuje povrat robe, što nas vodi izvan 4P marketing miksa i upućuje na već dobro poznato proširenje istog na 7P. Važnost korisničkog servisa vrlo je često presudna pri online kupovini. Učenici bi također trebali voditi računa o vremenu nakon prodaje, povratu robe, podršci nakon kupnje, jer je to vrijeme ključno za poslovanje, jer tada pokušavaju pridobiti kupca. Za to su važni ljudi, ali u marketinški miks su uključeni i fizički dokazi u smislu računalne opreme, publikacija, signalizacije općenito. Suvremena, pregledna web stranica, jednostavna za korištenje, osigurava poslovnu učinkovitost i upravo je to tehnologija koju učenik treba primjeniti. Konačno, sam proces naručivanja trebao bi biti "user friendly". Informacije moraju biti lako dostupne jer je ključ poslovanja dobra komunikacija. Naravno, na nama nastavnicima je da prenosimo znanje i da ga svaki dan unapređujemo novim tehnologijama kako bismo išli u korak s vremenom. Posjetite nas 26.09.2022. u prostorijama Komercijalno-trgovačke škole Split i saznajte više o digitalnom marketingu! Vaše organizatorice, abecednim redom kako slijedi: Magda Barišić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi

Organizator događanja:

Komercijalno-trgovačka škola Split, profesorice Magda Barišić, Mirela Maričić, Vanja Perković i Ivana Prezzi

Kontakt za sve informacije oko događanja:

ured@ss-kom-trg-st.skole.hr
021/386 -031